Kvalitetspolicy
Brorssons Grävservice i Västervik AB
Brorssons Grävservice i Västervik AB utför anläggningsarbeten, linjearbete, kabelförläggning och skogsröjning. Vi är idag 10 anställda och har en maskinpark med 7 maskiner i form av grävlastare och grävmaskiner.
Vår verksamhet bygger på våra kunders och intressenters upplevelse av oss. Det i förlängning säkerställer att vårt dagliga arbete styrs av deras behov, krav och idéer. Vi stämmer av, dokumenterar och återkopplar kontinuerligt för att kunna leverera enligt vår policy, få nöjda kunder och samtidigt följa de lagar, regler och förordningar som styr vår bransch. Vi ser kvalitét som ett betyg på framgång i alla uppdrag vi utför.
Vår ambition är att vara bättre än våra konkurrenter och det kräver att vi lyssnar på våra kunder och utifrån deras synpunkter planerar och utför ständiga och varaktiga förbättringar för vår verksamhet.
Alla våra processer, vårt bemötande och arbetssätt ska kännetecknas av högsta kvalitet. För att kunna uppnå det arbetar vi efter nedan punkter:
- Vi ska förstå och tillgodose våra kunders behov
- Vi ska vara den självklara och konkurrenskraftiga leverantören
- Genom aktivt förändringsarbete se över, förbättra och effektivisera alla våra processer så att vi kan tillgodose våra kunders önskemål och synpunkter
- Vi uppmuntrar alla våra medarbetare att vara kreativa i förbättringsarbetet med miljö, kvalitet och arbetsmiljö.
- Ledningen ska säkerställa att medarbetarna har rätt kompetens samt ges möjlighet till utveckling
- Vi följer vår bransch’s lagar, regler, avtal och bestämmelser
- Egenkontroller och övriga dokument efterlevs
- Vi strävar efter att hålla en miljövänlig och säker arbetsplats